vineri, 27 noiembrie 2009

Ornamente de Craciun



aranjament rotund pe verde, (vedere din spate) 40 lei



aranjament rotund pe nuante de ruginiu si auriu - 40 lei




aranjament pe platou ceramic - 40 lei



coronita advent - 45 lei



aranjament de perete rustic - 20 lei



coronita de perete 25 lei


aranjament cu lumanare aurie, pe platou ceramic. 40 lei




aranjament in cos din nuiele. 40 lei







bila verde, vedere din fata. 40 lei




ornamente gata.




Asa se fac ornamentele , cu casa vraiste.

5 comentarii:

  1. Imi place mult ceea ce faceti :) Tot ce am vazut aici este pe gustul meu. Felicitari si spor la treaba in continuare !

    Dora

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Dora. Si eu ti-am studiat minunatiile si-mi plac foarte tare. De fapt, e evident ca-mi plac, altfel n-as fi cumparat pandantivul. Ma caznesc sa-ti bag blogul in lista, sper sa si reusesc. Sunt tare nepriceputa in ale tehnicii. Sa ai putere de munca! Sunt convinsa ca in scurt timp vei avea un succes nebun. Tinem legatura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc :) Am pus si eu blogul d-voastra in lista mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. bun gust,arta audentica.Felicitari!Asteptam noutati:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.facebook.com/album.php?aid=1741&id=100001470696472&l=45d89e62ad (Andrei Bathory)

    RăspundețiȘtergere